57 58 Вежба со настани , погоди ја фигурата програмирање
Вежба со настани , погоди ја фигурата програмирање
Вежбата во Scratch напишете си ја в тетратка
видео https://drive.google.com/open?id=1dlP_-ryXgBSjQ9iUs1snLWxejP9_-84b
информативно
пример во Бејзик со клик на буквите a,s,d,w се движи крукчето лево , долу, десно ,горе соодветно и остава трага
cls
for i=1 to 1000 step 50
for j=1 to 700 step 50
rect i,j,i+20,j+20 filled
delay (20)
next j
next i
x=380
y=280
repeat
k=inkey
if k=="a"
x=x-10
endif
if k=="d"
x=x+10
endif
if k=="s"
y=y+10
endif
if k=="w"
y=y-10
endif
circle x,y,10 filled
until k=="l"
print "dosta e"
Comments
Post a Comment